Tattoo

Funderar på att göra slag i saken och besöka en tatueringsstudio imorgon. Har länge planerat att göra min andra tatuering. Eller min 2:a, 3:e och 4:e tatuering kan man säga. Jag ska nämligen göra världens största tatuering...eller INTE. Jag ska göra tre stycken "ministjärnor" på överarmen. Om nån frågar hur många tatueringar jag har, så kan jag väl säga fyra...eller??? :-) Jag ljuger ju inte då! Vad säger en person som har hela armarna täckta? Säger den att den har två tatueringar, eller räknar den varje litet motiv för sig och säger att den har 114 st?
Hur ofta pratar man egentligen om hur många tatueringar man har? Vid närmare eftertanke ,så kanske det är nåt man ägnar sig åt då man är i 16 års åldern...Men jag kommer nog stolt att säga FYRA, om nån frågar mig hur många tatueringar jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0