Hur ska det här gå?

Ja, inte är jag ju flitig på att skriva i min blogg precis. Känner att jag börjar bli lite stressad inför tentaperioden i skolan. Det är en hel del att göra de närmaste 2 veckorna. För alla som inte känner till vad jag sysslar med om dagarna kan jag berätta att jag går på KTH och pluggar till Maskiningenjör med inriktning Industriell ekonomi och produktion. Är inne på mitt sista år nu och börjar bli smått stressad över att fixa ex-jobb till våren och SEN att hitta ett riktigt jobb efter det!

Jag har ju blivit trygg i skolmiljön nu och det här med jobb kan kännas riktigt skrämmande...Nu ska jag ju börja med nåt jag aldrig gjort förut. Jag vet knappt vad jag vill jobba med och inte vet jag vilken typ av tjänster som finns därute. Ja, eller just nu finns det inga tjänster lediga alls kan man säga, men det tänker jag förtränga ett tag till i alla fall. Det kan ju faktiskt svänga till sommaren 2010. Industrin ska blomstar igen !!!:-)

Produktionstekniker kanske kan va nåt! Det har jag hört är ett bra första jobb. Jag vet ju ialla fall att jag gärna jobbar inom produktion, eller kanske nåt med ekonomi. Jag tror att som nyutexad ingenjör inom industrin så får man nog ta det man får. Men jag tar gärna det jag får, bara jag får jobba med nåt jag pluggat. Har ju ingen lust att ställa mig i en affär igen...OM det inte är min egen affär förstås. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0